معرفی سافت استارتر های زیمنس خانواده 3RW44

راه اندازی و پارامترسازی ساده و سریع
پیکربندی کارآمد و حداکثر انعطاف پذیری در اتوماسیون
کاهش تلفات برق در حین کار
تنظیم دقیقتر پارامترها و همچنین کنترل و نظارت
ادغام سریع با کنترل‌های سطح بالاتر

 

تماس بگیرید
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
موجود در انبار
نقد و بررسی اجمالی

معرفی و خرید سافت استارتر های زیمنس خانواده 3RW44

سافت استارتر های زیمنس خانواده SIRIUS 3RW44 با عملکرد بالا برای راه‌اندازی و توقف نرم با گشتاور و همچنین ترمز موتورهای سه فاز آسنکرون مناسب هستند. سافت استارتر های زیمنس خانواده 3RW44 علاوه بر راه‌اندازی و شیب نرم، عملکردهای متعددی را برای نیازهای سطح بالاتر ارائه می‌دهند. آنها محدوده عملکردی تا 710 کیلو وات (در 400 ولت) در مدار خطی و تا 1200 کیلو وات (در 400 ولت) در مدار دلتا داخلی را پوشش می‌دهند.

 

ویژگی های سافت استارتر‌های زیمنس خانواده 3RW44

استارت روان با پالس جدا، کنترل گشتاور یا محدود کردن جریان قابل تنظیم
صفحه کلید با صفحه نمایش گرافیکی چند خطی با نور پس زمینه
گزینه های مختلف تنظیم پارامترهای شروع مانند شروع با گشتاور، شروع با ولتاژ، زمان افزایش و کاهش و موارد دیگر در سه مجموعه پارامتر جداگانه
سیستم کنتاکت یکپارچه بای‌پس
رابط ارتباط با کامپیوتر
اتصال به PROFIBUS و PROFINET با ماژول اختیاری PROFIBUS DP یا PROFINET

 

مزایای عملکرد سافت استارتر های زیمنس خانواده 3RW44

راه اندازی و پارامترسازی ساده و سریع
پیکربندی کارآمد و حداکثر انعطاف پذیری در اتوماسیون
کاهش تلفات برق در حین کار
تنظیم دقیقتر پارامترها و همچنین کنترل و نظارت
ادغام سریع با کنترل‌های سطح بالاتر

 

راهنمای کاربری کار با دستگاه

ساختار کلی سافت استارتر های زیمنس خانواده 3RW44

ترکیبی از انواع مختلف شروع، کار و توقف، سازگاری مطلوب با الزامات خاص برنامه را تضمین می‌کند. سافت استارتر های زیمنس خانواده 3RW44 با طراحی جمع‌وجور برای صرفه‌جویی در فضاوچیدمان تابلو کنترل به وضوح مشخص شده‌اند. برای راه‌اندازی و توقف بهینه موتور، سافت استارتر 3RW44 یک جایگزین مناسب با پتانسیل صرفه‌جویی قابل توجه در مقایسه با دستگاه‌های دارای مبدل فرکانس است. کنترل جدید گشتاور و محدودیت جریان قابل تنظیم باعث می شود سافت استارتر با قابلیت بالا تقریباً در هر کار قابل تصوری استفاده شود.

آنها اجتناب قابل اطمینان از کاربردهای گشتاور ضربه‌ای و پیک جریان در هنگام شروع و توقف موتور را تضمین می‌کنند. مدارهای خطی یا مدارهای دلتا داخل سافت استارتر 3RW44 صرفه جویی در هزینه‌ها و تجهیزات را ارائه می‌دهد. کنتاکت‌های بای‌پس که قبلاً در سافت استارتر یکپارچه شده‌اند، پس از تشخیص افزایش سطح موتور، تریستورها را دور می‌زنند. این منجر به کاهش بیشتر تلفات حرارتی در حین کار سافت استارتر در مقدار نامی می‌شود.

کنترل عملکرد و راه اندازی سافت استارتر را می‌توان با صفحه کلید کنترل منو و نمایشگر گرافیکی انجام داد. فقط با چند تنظیم ساده توسط زبانی که قبلاً انتخاب کرده‌اید، روشن و خاموش شدن موتور به سرعت و به راحتی قابل انجام است. عملکرد چهار کلیدی و نمایش توضیح ساده برای هر نقطه از منو، وضوح کامل را در هر لحظه از پارامترسازی و عملکرد تضمین می‌کند.

 

عملکرد سافت استارتر های زیمنس خانواده 3RW44

3RW44 مجهز به کاربری مدرن و ارگونومیک را می‌توان به سرعت و به راحتی با استفاده از صفحه‌کلید و نمایش گرافیکی چندخطی با نور پس‌زمینه، راه‌اندازی کرد. در حین کار و هنگامی که ولتاژ کنترلی اعمال می‌شود، صفحه نمایش به طور مداوم مقادیر اندازه‌گیری شده و مقادیر عملکردی و همچنین هشدارها و پیام‌های خطا را نشان می‌دهد. یک صفحه نمایش خارجی و ماژول، توسط اپراتور را می‌توان با استفاده از کابل اتصال به سافت استارتر متصل کرد، بنابراین می‌توان مقادیر اندازه‌گیری شده و علائم مهم موتور را از درب تابلو کنترل مشاهده کرد. یک سیستم کنتاکت با بای‌پس یکپارچه، توان مصرفی سافت استارتر را در حین کار کاهش می‌دهد. این امر به طور قابل اطمینان از گرم شدن محیط تابلو برق جلوگیری می‌کند.

سافت استارتر های 3RW44 دارای حفاظت داخلی دستگاه هستند. این امر از اضافه بار حرارتی تریستورهای بخش قدرت جلوگیری می‌کند. هزینه سیم‌کشی برای نصب رله اضافه بار موتور دیگر لازم نیست زیرا سافت استارتر های 3RW44 نیز این عملکرد را انجام می‌دهند. علاوه بر این، آنها کلاس‌های قابل تنظیم تریپ‌و‌عملکرد محافظ موتور ترمیستور را ارائه می‌دهند. به عنوان یک گزینه اضافه، تریستورها همچنین می‌توانند با فیوزهای نیمه هادی SITOR از اتصال کوتاه محافظت شوند تا سافت استارتر بعد از اتصال کوتاه همچنان فعال باشد. حتی به دلیل محدودیت جریان قابل تنظیم، از پیک‌های جریان هجومی به طور قابل اطمینان جلوگیری می‌شود. به عنوان یک گزینه دیگر، سافت استارتر های 3RW44 را می‌توان با یک ماژول PROFIBUS DP ارتقا داد.

 

استانداردهای قابل اجرا

IEC 60947‐4‐2
UL/CSA

با توجه به قابلیت ارتباطی و ورودی‌های برنامه‌ریزی و رله‌های خروجی، سافت استارتر های 3RW44 را می‌توان به راحتی با کنترل کننده‌های سطح بالاتر ادغام کرد. علاوه بر این یک تابع سرعت خزش (1 تا 10 درصد سرعت نامی) برای موقعیت‌یابی و تنظیم کارها در دسترس است. با این عملکرد می‌توان موتور را در هر دو جهت چرخش با کاهش گشتاور و سرعت قابل تنظیم و کم کنترل کرد. از سوی دیگر سافت استارتر های 3RW44 عملکرد ترمز ترکیبی DC جدیدی را برای توقف سریع بارهای محرک ارائه می‌دهند.

 

نکات برجسته برای سافت استارتر های زیمنس خانواده 3RW44

راه‌اندازی نرم با پالس جدا، کنترل گشتاور یا تغییر ولتاژ، گشتاور قابل تنظیم یا محدودیت جریان و همچنین ترکیبی از این موارد، بسته به نوع بار

سیستم ارتباط با بای‌پس یکپارچه برای به حداقل رساندن اتلاف توان

گزینه‌های مختلف برای تنظیم پارامترهای شروع مانند گشتاور راه‌اندازی، ولتاژ شروع، مدت زمان استارت و خاموش شدن و موارد دیگر در سه مجموعه پارامتر جداگانه

تشخیص شروع به کار

دارای مدار دلتای داخلی جهت صرفه جویی در اندازه و هزینه تجهیزات

حالت‌های مختلف خاموش کردن قابل انتخاب: کاهش سرعت آزاد، کاهش سرعت از طریق کنترل گشتاور پمپ، ترمز ترکیبی DC

حفاظت در برابر اضافه بار ناشی از حالت جامد (به بارهایی تلقی می‌شود که مواد سیال نیستند و از آن سنگین‌تر هستند).

حفاظت از ترمیستور موتور

صفحه کلید با صفحه نمایش گرافیکی چند خطی با نورپردازی پس زمینه و منو آسان

رابط ارتباطی با رایانه برای تنظیم دقیقتر پارامترها و همچنین کنترل و نظارت

سازگاری ساده با تغذیه کننده موتور

نصب و راه اندازی ساده

نمایش وضعیت‌های عملکرد و پیام‌های خطا

اتصال به PROFIBUS با ماژول اختیاری PROFIBUS DP

نمایشگرهای خارجی و ماژول‌های رابط کاربری

ولتاژ اصلی از 200 تا 690 ولت، 50 تا 60 هرتز

قابل استفاده تا دمای 60 درجه سانتی‌گراد

 

استارت‌های حالت جامد SIRIUS 3RW44 برای راه‌اندازی نرم و شیب‌دار کنترل شده با گشتاور و برای ترمز موتورهای القایی سه‌فاز مناسب هستند.

 

موارد استفاده سافت استارتر های زیمنس خانواده 3RW44

پمپ‌ها
فن‌ها
کمپرسورها
انتقال آب
نوار نقاله‌ها و بالابرها
هیدرولیک‌ها
ابزارهای ماشینی
آسیاب‌ها
اره‌ها
سنگ شکن‌ها
میکسرها
سانتریفیوژها
کارخانه های تبرید صنعتی و انجماد عمیق

 

جدول سفارش و مشخصات سافت استارترهای زیمنس خانواده 3RW44

[table id=17 /]

برچسب:
نظرات کاربران

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی